Bad & ett jävla brandlarm

Halva lördagen gick åt till att sova, men runt fyra tiden hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Mötte Mickan och så gick vi till min syrra. Hon och hennes kille bjöd oss på middag (haha) eftersom att vi var ensamna hemma. Blev sittandes i köket ett bra tag, min syrras kille är så jävla sjuk. Vi stannade där ett tag, kollade på en film och sådär. Sen drog vi hem hit igen, tände lite ljus och badade haha. Sådär lagom nice när vi har ett brandlarm som är fucked up och börjar tjuta för minsta lukt. Sen ska jag inte ens nämna vad vi gjorde men kan ju säga att jag har ett eller två blåmärken haha.. Däckade i soffan och vaknade runt 03 och då gick jag och la mig i sängen..

Vaknade tio av att någon plingar på dörren, och eftersom att vi är så _jävla_coola öppnar vi inte. Det plingar en gång till och sen när vi kollar ut genom vardagsrummet står det inte ens någon där? Whatever.. kunde inte somna om så vi kollade på Miami Ink och degade i soffan. När jag gjorde lunch förut idag gick brandlarmet ytterligare en gång..

Mamma ringde nyss och sa att dom kommer hem om ca 2 timmar. Nu ska ringa lite olika hårsalonger och kolla vad det kostar att färga håret. Jag har nog haft alla färger det går att ha nu, alla naturliga, dvs brunt, mörkbrunt, oranget, ljusbrunt, svart, blondt...Just nu är det en ful blandning utav svart och brunt, och jag vill ha ljusare så antar att det blir ljustbrunt den här gången. Egentligen skulle mammas frisör göra det men hon sa att det kommer kosta runt 2300, för att dom först måste bleka det först och sen för att jag har så jävla mycket hår. Så där sket det sig :)
Jag har samhällsprov på tisdag så några timmar framöver kommer jag spendera sittandes på en stol i köket....

Kommentarer
Postat av: Anonym

OUUFF!! ditt brandlarm asså.. hatar det :S haha

2008-12-07 @ 17:14:12
Postat av: Nathalie

Haha ja visst

2008-12-07 @ 17:38:56
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0