Blöt

Vilket jävla väder... Är helt blöt nu och jag trodde jag skulle dö när vi var i stan idag. Hur som helst typ runt 10-11 var vi i gamla stan och sen berättade hon den där guiden en massa saker på massa olika ställen. Alltså åh jag frös så sjukt mycket och det kändes som att tiden stod stilla.. En och en halv timma kändes som 5 timmar minst (!) Sen sa hon att det var sista stoppet, thank God! Jag var skit hungrig, trodde jag skulle dö. Vi drog till till donken och åt som fan...

Mina tjejer är så jävla sjuka..Fick ont i magen på vägen hem av allt haha. Hade tänkt rensa min garderob men jag vet inte om det är någon idé för jag ska ändå flytta ner snart.. Fast å andra sidan skulle det verkligen behövas helt seriöst alltså, den är full...Min mamma har tjatat på mig i flera månader nu att jag ska kasta allt som jag inte använder, gamla grejer och så, men det går inte!


Kommentarer
Postat av: din hemliga kusin

HALLÅ VIDEOBLOGGA NÅN GÅNG DITT SÄR!

2008-12-02 @ 14:49:47
Postat av: din hemliga kompis

hahaha videoblogga snällaaaa

2008-12-02 @ 15:12:43
Postat av: Nathalie

Men haha är ni sköna eller..

2008-12-02 @ 17:29:39
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: !

JO VIDEOBLOGGA VIDEOBLOGGA!!

2008-12-02 @ 18:18:44
Postat av: anonym

vb imorrn du har lovat nu :D

2008-12-02 @ 19:55:25
Postat av: Nathalie

Nej, säg vilka ni är föst så kanske :D

2008-12-02 @ 21:14:10
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0