Cashflow

Blir ingen utgång ändå (trodde jag), mamma bad mig stanna hemma men tänkte först dra ut iallafall men det är så trevligt här hemma just nu så det får bli hemmakväll ikväll igen. Det är en ganska så nice stämning  för tillfället, Janne går runt och är glad (fast jag tror nästan att mamma är gladare) för han har nyss vunnit 53 000 på tipset.
Så nu ska vi alla ta en taxi till mina kusiner (min farbror har också vunnit) och fira haha.. Inga stora pengar så egentligen, men vem fan tackar nej till 53000 kr bara sådär..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är endå mke pengar fan =)=)

2008-12-21 @ 01:24:20
Postat av: Nathalie

Ja fan ;D Puss

2008-12-21 @ 11:13:39
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0