Champagne

Så lagom trevligt att jag typ blev lurad av min egna mamma haha..Nej, men hon sa att det bara skulle vara vi, mina morbröder och mina kusiner, men sen när vi kommer dit var alla där, folk som jag inte ens träffat liksom.. Jag hatar sånt men det var väl lugnt sen ändå.

Vi käkade grymt mycket mat, sen var det efterrätt(eller rätter kanske man ska säga) För det var så sjuukt mycket kakor, bullar och andra bakelser. Satt mest och pratade med mina kusiner, var så länge sen jag träffade dom.. Efter ett tag ruttnade alla och ville hem (speciellt jag..) Men så kom champagnen fram och räddade mitt liv..heh.. Efter det så ringde Mickan, pratade med henne och bestämde att hon ska sova här. Sen runt 11 tiden ringde mamma äntligen taxin.. Nu ska jag möta Mikaela..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0