Eyecandy

Är hyffsat klar med pluggandet utav SOn. Har dock varit sjukt okoncentrerad för att jag pendlat mellan att sjunga en låt som fastnat på min hjärna och försöka redovisa samtidigt. Sitter och väntar på att Thomas (eller Assiya) ska ringa...När jag inte orkar/har tid att prata så ringer dom men nu när jag väntar på att dom ska ringa så ringer dom inte? Anledningen till att jag inte ringer själv är för att min mobil är sjuk för tillfället och lär vara det ca 3 dagar framöver.

Dagarna är så gråa och tråkiga, speciellt nu i den här årstiden. Sitter och glädjer mig själv med lite ögongodis..Det finns inte så speciellt många killar som intresserar mig, men det gör absolut Wentworth Miller, Cristiano Ronaldo, Chris Brown och Ryan Sheckler.
Så killar, ring om ni har lust att träffas ;) Haha.

   

   


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvär är Channing upptagen med mig resten av månaden, så han har inte tid att ringa :D

2008-12-09 @ 15:54:14
Postat av: Anonym

Ronaldo är iaf min =)

2008-12-09 @ 18:12:07
Postat av: Nathalie

Hanna: Yeye..tror du ja ;)

Anonym: Nä, inte det heller, puss :)

2008-12-09 @ 19:21:35
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0