En bit på vägen..

Var iallafall hos den där tjejen igår och hon var faktist duktig. Är dock väldigt ledsen över att typ allt(?!) mitt hår är borta...20cm klippte hon. I och försig behövdes det verkligen. Men även om jag visste att det behövdes så spenderade jag gårkvällen/natten gråtandes i min säng..Helt seriöst alltså. Men håret är grymt mycket fräschare nu! Har gjort det ljusare men är inte klar, ska tillbaka nu på torsdag också. Sen lär det väl bli några fler besök innan håret är som jag vill ha det, men har iallafall kommit en bit på vägen.

Sitter och kollar linser på internet, funderar på att beställa faktist.
Ebru var så fin i sina så jag blev avundsjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0