Har ni varit snälla i år?

Nu är det ett flertal personer som har frågat mig vad jag önskar mig.. Jag har inte kunnat svara för jag vet verkligen inte. Jag önskar mig inte ett skit. Just för att jag inte förtjänar nånting! Jag har varit elak i år. Har inte gjort något speciellt alls. Bara varit mer bitchig än vanligt.. Jag önskade livet ur min granne, och guess what? Jo precis, han är död nu. Visserligen hade han dött iallafall för han var gammal, men istället för att låta han gnälla har jag gått runt och svurit och önskat att han ska dö. Varför kunde jag inte bara låta han komma med sina klagomål, det hade inte varit hela världen. Försöker komma på om jag gjort någon god gärning, men det har jag fan inte, inte vad jag kan komma på iallafall. Jag tänkte lämna en utav mina cheeseburgare till en uteliggare, men som sagt jag tänkte bara! Varför kunde jag inte bara ge honom en, jag var ju redan mätt ändå? Jag undrar vad fan jag har för problem. Men det är ju tanken som räknas, yeah right... 

Fast att jag inte önskar mig något kommer jag att få paket ändå, för mina föräldrar är alldeles för snälla mot mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

cp tycker synd om den där luffaren nu!

2008-12-03 @ 19:34:21
Postat av: h0h00h0

Jag med =)

älskar deeeeeej <3

2008-12-03 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0