Julafton

Gårdagen var sjukt mysig, först kollade vi på Kalle anka som varje år..Lika tråkigt som alltid men men. Runt 4-5 tiden käkade vi middag. Ett jätte stort julbord med massor av mat. Dock är jag inte så förtjust i de heller.. Åt mig mätt på ost och kex, men det funkar det också. Efter det tog vi det bara lugnt, försökte lugna ner alla galna barn. Nästan exakt klockan 7 kom tomten. För er som inte visste så hade vi hyrt en tomte, eftersom att det är så många barn här som fortfarande tror på tomten. Annars brukar vi skicka iväg min farfar eller någon att vara tomte. Men då blir det alltid samma sak ''Han ska bara iväg och köpa tidningen'', så nu fick dom sig en funderare..Haha.

Min ena brors son var så glad när han träffade tomten så han började stamma..Tomten delade ut paketen som han hade fått i säcken, när han sen dragit gjorde jag klart hans jobb och delade ut alla dessa 128377913974387 julklappar som var kvar. Tog säkert en timma att öppna allting sen också. Jag önskade mig nästan inte nånting men ändå så fick jag massor av saker som jag vill/behöver ha. Konstigt det där.. Fick iallafall mycket blandade saker, ska ju byta rum och tapetsera, köpa nya möbler osv, så jag får välja allt själv och mamma betalar, heh...Sen fick jag kläder i mängder, parfymer och smycken. Fick även 2 nya guitar hero och lite andra spel till wii. Min bror har fått world tour, så jag, mina bröder (och systrar) och mina kusiner sjöng singstar och spelade hela kvällen. Har typ kramp överallt...

Mycket bilder men låååångt ifrån alla.. Inte en enda på mig heller, hur ska ni klara er...



























Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN JAG VILLE JU HA MER BILDER PÅ DIG... Haha

2008-12-25 @ 17:03:17
Postat av: Anonym

se*

2008-12-25 @ 17:03:29
Postat av: Nathalie

Maybe next time ;)

2008-12-25 @ 19:34:31
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0