La familia

Det här inlägget är tillägnat min familj för att jag älskar oss så himla mycket. Jag måste ha världens roligaste och bästa familj! Förmodligen så läser några av er det här.. Och bara så att ni vet tänker jag inte ta bort någon bild(btw alla är inte med). Bilderna är ifrån alla möjliga olika ställen i världen, och Sverige. Även några är tagna på våran tomt..

Enjoy:


Dom flesta bilderna är på mina syskon upptäckte jag nu...Sen är det någon bild där släkt kom med också, men ni är också bäst, hoppas ni vet om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e skit söta på den där typ på näst nedersta raden =D

2008-12-15 @ 15:18:20
Postat av: Nathalie

Haha jaja.. speciellt mitt smile ;)

2008-12-15 @ 15:37:08
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: P

OMG! Pojken är me !

2008-12-15 @ 20:31:45
Postat av: Nathalie

Hhaa mobbad du e.. Ah men ah, han bara kom med från ingenstans :O

2008-12-15 @ 20:44:43
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0