Lussebullar

Äntligen fredag! Eller äntligen kanske var fel ord eftersom att dagarna gått sjukt fort och veckan har varit slapp, men iallafall. Fredag hur som helst :D Först satt vi i datasalen, där jag förövrigt var väldigt oaktiv. Gjorde en upptäckt om att min blogg ser sjukt skum och ful ut på vissa datorer? Sen hade vi engelska i typ 20min. Efter engelskan drog vi till matsalen och jag åt skit mycket, jag brukar inte ens gilla tacos men men.. Sen gjorde vi lussebullar och Linnéa den blondinen glömde socker så dom smakade skit äckligt, smart_tjej_1@ liksom. Men mina var perfekta faktist haha..Gillar inte lussebullar heller egentligen men ja utan russin går dom väl att äta iallafall. Innan vi drog hem skrev vi ett prov också, och varför ska den mest tråkigaste läraren som finns vara så jävla glad och lycklig när vi har prov för? Annars är han jämt grinig. Konstigt det där..

Haha jag som inte tänker på annat än mig själv ibland fick en liten chock när min syster smsade mig och skrev ''Jag har köpt en present nu ;)'' Det första jag tänkte var ungefär ''åh ska jag få present :D?'' och när jag sedan svarade ''Haha, fattar inte? Snällt iallafall..'' skrev hon tillbaka ''Ja, till Nicke alltså'' Då slog det mig, min bror fyller ju år snart....


Såhär ska den se ut iallafall...

Kommentarer
Postat av: Emma

Så ser den ut på min också haha =)<3

2008-12-05 @ 20:12:49
Postat av: Nathalie

Haha okej vad bra ;) puss

2008-12-05 @ 20:46:23
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0