Mikaela

Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig, det är så mycket att jag knappt förstår själv..Jag tvivlar aldrig på oss och jag hoppas verkligen att inte du heller gör det. Förlåt om jag beter mig dåligt mot dig ibland, du får aldrig tro att det är ditt fel, för det är verkligen sällan som det är dig som jag är sur på. Det är bara de att ibland händer det så mycket på samma gång och jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra, och då får första bästa person all skit. Och du är första bästa person.. Jag har dig med mig alla timmar på dygnet liksom. Kanske inte runt mig, men du är mitt hjärta och utan dig skulle ingenting fungera. Vill bara att du ska veta att de gånger jag gör dig ledsen så är ingenting av det jag gör med mening. Du är det bästa jag har mickan, förstår du? Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utav dig, fast varför skulle jag behöva göra det egentligen...? Vet att vi aldrig kommer släppa taget om varandra iallafall. Tack för alla våra stunder vi haft och tack för allt du gör för mig. Jag känner verkligen att så länge jag har dig har jag allt, en ganska så läskig känsla faktist...


Gamla bilder men iallafall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sista bilden e så zzzzexig på er :D

2008-12-01 @ 22:59:27
Postat av: Nathalie

Haha aah joooo jag vet :)

2008-12-01 @ 23:30:29
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0