Minne

Vissa saker ligger precis bakom pannbenet medans jag måste gräva så jävla djupt för att minnas andra.. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen riktigt. Frågar någon mig vad jag åt till middag i torsdags skulle jag inte kunna svara. Inte heller skulle jag kunna svara om någon skulle frågat vad jag gjorde i skolan förra veckan. Det värsta utav allt är att nu när jag skriver det här så försöker jag komma på vad jag gjort nu den här senaste månaden, men jag minns inte överhuvudtaget. Jag kan knappt komma ihåg vad jag åt till middag igår..

Men däremot
så minns jag saker som hänt för år sen. Jag minns mycket väl vad jag gjorde sommaren 06 och jag minns många utav stunderna i skolan back in the days. Jag kommer ihåg nyårsafton 2000 som om den vore igår. Jag kommer ihåg så många av utlandsresorna som jag och min familj gjort när jag var liten, jag minns tillomed vad jag tänkte när jag var 6år och låg och vilade under ett parasoll på stranden i Cypern.  

Hur kommer det då sig att jag inte minns saker som jag vill och borde minnas..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0