Pepparkakshus

Shit vilken julstämning det är här hemma nu.. Börjar tycka om julen lite nu ändå faktist. Har precis gjort ett pepparkakshus med min bror. Mamma tyckte att vi skulle göra ett eget, ni vet göra mallar och sen göra egna utav pepparkaksdeg, men ingen pallade så det blev ett färdig köpt istället, lite enklare så. Haha alltså det blev så fint..
Har tvingat min brorsa att spela need for speed med mig på wii i typ 2 timmar,  bara för att jag är så jävla grym.

I helgen som kommer måste jag köpa resten utav alla julklappar..Jobbigt, riktigt jobbigt. Mår psykiskt dåligt av att se mina pengar gå åt till massa annat folk! Det där lät sjukt egoistiskt, men nej så farligt är det faktist inte. Fast det är ju lite kul sen i slutet iallafall.. Men ouf innan är det ju _jätte_ hemskt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0