Prisonbreak

What a day! Har åkt bil hela dagen sen klockan 10 förutom några få stopp när jag skulle kissa, köpa en french hotdog osv...Först åkte vi till katrineholm för att lämna Hampus där, tog typ 2 timmar och jag ville lägga mig ner och dö för jag var så jävla trött. Sen lika lång tid tillbaka, sen åkte vi till skärholmen och lämnade tillbaka en tröja. Två minuter efter det var vi på väg till Hammarbysjöstad för att fixa en sak och kolla efter en tröja, det var köer också så det var ju jätte bra.....Verkligen.

Nu är jag hos mina kusiner och vi har precis käkat..Ska dra hem nu och sen är det prisonbreak hehe. Måndag igen..Dagarna bara springer i väg och jag hinner fan inte med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt ;) Läser din blogg varjedag!

2008-12-30 @ 00:19:00
Postat av: Nathalie

Anonym: Tack gullunge, fortsätt med det ;) Puss

2008-12-30 @ 00:25:42
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har du blå lr gröna ögon ?:P På headern är dom gröna tror jag och på bilden blå?

2008-12-30 @ 12:48:09
Postat av: Anonym

Hon har gröna

2008-12-30 @ 14:04:22
Postat av: Nathalie

Lisa: Dom är gröna egentligen ;)

2008-12-31 @ 01:14:32
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0