Surt

Åh, sitta inne på en bio i nästan 2 timmar med urinvägsinfektion är något jag verkligen rekommenderar...inte. Fan att jag ska få det IGEN. Jag som kört med dubbla leggins och varit så jävla noga med att inte bli kall och shit. Aja, har druckit citronvatten som fan plus någon annan grej så nu är det bara att hoppas på det bästa.

Runt ett tiden åkte jag och Hampus och käkade lunch, och sen gick vi på bio, LasseMajas detektivbyrå ;) Nä men det var lugnt, Hampus ville så gärna se den och den var inte så dålig ändå så haha.

På väg hem i bilen, när jag och mamma hade varit och handlat, såg vi ett hus som verkligen såg ut som ett fucking tivoli.. Alltså det är galet hur folk orkar ha det sådär? Det var ljusslingor precis överallt, över hela huset och hela tomten också. Det var figurer på taket och ja.. Galet.

Update:
Åkte tillbaka bara för att kolla hur det såg ut från nära håll, alltså haha seriöst! Det var inte bara ett hus, det var 15 hus och därav 10 som hade grejer överallt. Stackars, stackars dom 5 som inte vill ha något...Här är två bilder som jag smygfotade ifrån bilen..Och dethär är ingenting mot hur det ser ut IRL.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vikket jävla hus hahahaha ;D

2008-12-28 @ 22:03:09
Postat av: Anonym

herregud fett övedrivet!

2008-12-28 @ 23:30:25
Postat av: Nathalie

Anonym: Haha ah, puss!

2008-12-28 @ 23:35:22
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anonym: Viiiiisst!

2008-12-28 @ 23:35:52
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0