Gäster

Sitter här och pumpar skön musik. Duschade för ett tag sen och nu känner jag mig lite vaken igen haha. Ska gå ner och hjälpa mamma med maten, det kommer några hit som ska äta middag här. Kommer bli en lugn kväll känner jag..Imorgon klockan 5 har jag fått klipptid också, det är tydligen en tjej som hyr in sig hos mammas nageltjej som är frisör. Hon har jobbat i stan innan och ska öppna eget. Hon verkar vara bra iallafall. Bryr mig egentligen inte om vem som klipper mitt hår så länge han/hon vet vad den gör..

Min syster berättade i veckan att hon är gravid! Hon kommer bli världens bästa mamma, och hon är redan världens bästa syster. I love you.


På bild: Min storebrors tjej och deras barn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min blogg woddogirl...haha utfört nu asså..

00.00 kolla i din garderob..

2008-12-13 @ 18:32:18
Postat av: Nathalie

Du är så jväal störd..Blir rädd för dig på riktigt baby :S

2008-12-13 @ 18:35:56
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0