Segaste dagen ever

Har gjort klart min teknikläxa nu, kom nyss på att vi har en till men jag orkar inte, inte nu. Har städat i mitt rum nästan hela kvällen, men har fortfarande inte rensat garderoben, heh. Men det kommer, så småningom. För första kvällen på sjukt länge är jag trött, och självklart kan jag inte gå och lägga mig för jag måste duscha först. Då kan jag räkna ut hur det här kommer sluta.. typ att jag ligger klar vaken tills klockan är 04 eller något, och det är waaaay too sent!


- Jag lider av tvångstankar
- Jag klarar inte av folk som ljuger
- Jag hatar fötter, tillome mina egna
- Jag träffar aldrig min pappa
- Jag är nästan alltid oseriös
- Jag har små fötter men kan ha typ alla skostorlekar pga att mina fötter är sjukt breda!
- Jag tycker om vår skolmat
- Jag är typ alltid stressad
- Jag älskar att göra fula miner år folk...
- Jag har bara blivit stucken av en geting en enda gång, och efter det är jag skiträdd
- Jag gråter så fort någon annan i min närhet gör det
- Jag hatar när folk inte kan bestämma sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0