2 days left

Har inte varit hemma nånting idag, förns nu alltså.
Efter mycket om och men imorse så kom vi tillslut iväg. Sprang runt som två idioter och försökte hitta passade julklappar till alla (så går det när man väntar till sist liksom). Men eftersom att vi är typ bäst(!) så gick det gaanska fort iallafall. Nu återstår bara en julklapp men den fixar jag imorgon. Träffade på Freddy och gänget i haninge centrum ett x antal gånger också. Så jävla jobbiga och störda...

Vi gick och fikade lite och sen efter det gick vi till bussen.. Mickan hoppade av i centrum och tog bussen hem till sig. Jag gick hem, bytte om och gick sen och kollade på film(och spelade wow=nolifers) med Noa och Freddy. Eller vi kollade typ inte på filmen...

Freddy drog hem och sen kom Lundin istället, känner inte människan men iallafall. Jag gick hem snabbt och åt, funderade på att gå tillbaka men ändrade mig ganska så snabbt när jag såg hur det ser ut här inne. Denna gång är det inte bara halva golvet som är täckt utav mina kläder, nu är hela golvet täckt, men inte bara utav mina kläder, utan mickans. Överallt står det disk och det gör ont i mig när det ser ut såhär, haha. Så för min del blir det inget mer filmtittande eller dataspelande, jag måste städa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0