Kevin och Alice

Har typ inte varit hemma nånting på hela dagen, and here comes the reason;

Var först hemma en snabbis, men runt 5-6 drog jag och Thomas till stan. Han var en utav de 100 första som skickade mail om att få komma och se Kevin och Alice i Souk gallerian idag (den där grejen på playahead), och sen fick man tydligen ta med sig någon så ja. 

När vi stod utanför och väntade på att få komma in så hände en sjukt jävla konstig sak.. I'll tell you. Förut idag när vi var hemma hos mig satt jag, Assiya och Thomas vid datorn. Vet inte riktigt hur, men på något sätt hittade vi en 17årig killes blogg, så vi kollade lite och sådär. Sen när vi står utanför gallerian så står han bakom oss? Haha alltså det var så sjukt, för ingen av oss hade läst hans blogg förut, visste inte ens vem människan var, han är en vanlig snubbe liksom. Hur som helst, jag var tvungen att fråga honom för att vara säker på att det verkligen var han, så jag frågade honom och han fick typ en chock och sa ''Shit hur vet du att jag har en blogg? Fan jag är känd!'' Alltså han var så grymt jävla skön, skrattade så jag fick ont i magen. Resten utav kvällen så hängde vi med honom haha..

Lite över 20.00 fick vi iallafall komma in, först sjöng Alice och sen Kevin. Båda är så jävla söta haha. Efter det skulle dom signera skivor.. Kön gick så sjukt segt så vi sket it och väntade till sist. Och istället så plockade vi på oss massa gratis redbull och gick runt i affärerna. Sen gick vi till dom, köpte Kevins singel bara för att jag är så jävla snäll.

Vi kom hem för snart en timme sen och nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig.










Kommentarer
Postat av: !

JAG VAR OCKSÅ DÄR!

2008-12-18 @ 18:16:46
Postat av: Nathalie

Haha okej ;)

2008-12-18 @ 18:49:53
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0