Hemma igen

Hemma hos Niclas fick vi mat OCH fika... Jag som var så jävla sugen på en kyckligsallad från Oden, men ah life's a bitch.. Mickan kom iallafall hit direkt efter och jag fick min julklapp redan då.. Ville inte öppna den egentligen men eftersom she's the boss så var det bara att följa hennes order. Fick iallafall ett skit fint halsband och massa andra grejer. Imorgon ska vi försöka (eller vi måste) hinna med julklappshandlingen, sen ska vi kolla på nyårsklänningar också. Har hittat en jätte fin när jag och Thomas var i stan, men som det ser ut just nu så har jag inga cash..(kanske ska flörta lite me Janne eller vad sägs haha) Nu är det iallafall bestämt att jag och Mickan ska fira jul och nyår tillsammans...Kan inte bli bättre.

Förresten så hatar jag Danijelas (Mickans kusin) kanin.. Han är så jävla bortskämd och kolla bara på honom här, han ligger som en liten diva. Det värsta med det hela är att han hatar mig också...
Men som sagt, Life's a bitch.. och Kruse också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0