Plugg

Igår försökte jag plugga men det blev inget av det, så nu vet ni hur resten utav min dag kommer se ut. I gårkväll tvingade  Thomas mig att titta på Blade 2 eller vad det var som gick på 6an, fattade inte ett skit och försökte byta kanal lite då och då men lyckades inte särskilt bra haha. Snackade i tele halva natten vilket resulterade i alltför lite sömn. Så nu är jag sjukt trött. Men jag har egentligen inte tid att vara trött, jag har prov imorgon, och ett på måndag och ett på tisdag, vilket betyder att det inte finns någon tid för omprov vilket betyder att jag måste få godkänt. Har två engelska uppsatser som måste göras tills imorgon också.

Jag är ändå på _jätte_bra humör.. Dagen har varit så sjukt lugn. Hade no med Jocke och han är så sjukt störd! Råkade dock förstöra en ljusstake på matten när jag körde SOS genom fönstret. Sen att det lagas lite-mindre-god mat här hemma ska vi inte tala om....


Vadå liv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAA VILKAA?.../ assi

2008-12-04 @ 19:35:47
Postat av: Nathalie

Haha du vet nu din biskopsk... <3

2008-12-04 @ 19:47:56
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0