Torsdag

Jag är ovanligt pigg men anledningen till det är att jag gick och la mig 10 (!!) igår. Och det bästa utav allt är att jag somnade typ exakt när jag lagt huvudet på kudden. Helt otroligt fan! Aja whatever, imorse bad mamma mig skriva en önskelista men kaos alltså. Men jag förstår henne, för vad ger man till en ungjävel som har typ..allt?

Har precis slängt i mig några pannkakor och funderar på att börja städa upp lite här inne...

Imorgon börjar jag 8 och slutar 11... Kan det bli skönare?


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA... en ungjävel som har allt är du fan..

2008-12-12 @ 12:50:08
Postat av: Nathalie

Haha

2008-12-12 @ 14:15:33
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0