Assiya, Assiya, Assiya..

Jag och mina underbara sömnproblem alltså :) Jag och sömn går verkligen inte ihop, kan inte somna på bestämd tid liksom. Kan lägga mig i sängen elva och ligga helt vaken till klockan typ 03. Ah sjukt det där. Hur som helst, har varit till skolan tills över fem idag (!!) Sjukt, slutade runt tre men tack vare en viss person (Assiya) fick jag sitta och vänta tills rektorerna haft möte för att hämta min telefon som någon (Assiya) tog ur min ficka och gjorde så att våran idrottslärare tog den. Satt som en idiot ensam i skolan utan nånting att göra, tack vare någon (Assiya) medans en annan (Assiya) hade omprov. Haha sen så kom iallafall hon och Thomas. Vi satt och snackade me Sule ett bra tag, sen gick vi och kolla om dom hade kommit tillbaka till lärarrummet men det var tomt så vi passade på att ta några muffins som stod så fint på bordet.. Efter många omständigheter fick vi iallafall tillbaka våra telefoner och kunde äntligen gå hem.

Mamma plockade upp mig på vägen och direkt när vi kom hem gick jag till apoteket och köpte skavsårsplåster. Har seriöst riktiga köttsår och jag mår fan dåligt, BARA för det är så jävla äckligt...



High five på att bli mördare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0