Jävla skit, typ

Vaknade för en dryg timma sen, undrade hur det kom sig att klockan var 1 när jag hade ställt klockan på 9..? Jag måste ha magiska fingrar som stänger av mitt alarm innan jag hinner vakna... Anyway har precis duschat och sitter här och käkar frukost/lunch.
Missade Mikaelas tävling pga att jag inte vaknade när jag skulle, å andra sidan hade jag nog fått stressa ihjäl mig om jag hade åkt och tittat. Aja, hoppas att det gick bra ändå.
Väntar på mamma som förhoppningsvis slutar tidigare än vanligt så vi kan åka och fixa lite..

Idag fyller min storebror år och jag ska ringa och sjunga för honom nu ha-ha-ha, tror att han skulle uppskatta mer att jag bara sa grattis eller något. Men..nej,  jag älskar dig, du är bäst.

Update: Hemma igen efter att ha stressat som fan. Ville typ kräkas. Men sån är jag, kan inte göra saker om jag inte får göra det i min egen takt, dvs i sista sekund. Är iallafall klar nu, hittade lite saker till mig själv också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0