Utslagen

Vaknade imorse utav att Hampus hade tvn på högsta volym, ingen annan var hemma så gick upp och frågade vafan han höll på med och varför han inte väckt oss om han var ensam. Ändrade snabbt mitt dåliga humör när han svarade att han trodde att vi ville sova ifred. Gullunge han är ibland. Jag gick och duschade och Mickan kollade på film med Hampus så länge.

Har inte varit utanför dörren på hela dagen...Ska gå och hjälpa min bror med guitarhero't för han förstår och kan ingenting som vanligt. Förresten så gjorde jag en upptäckt på julafton, hade ALDRIG nånsin sett hans tatuering han har i bakhuvudet förns då. Det sjuka är att den är typ skit(?) stor, så jag förstår inte hur jag har inte kunnat sett den(kan det bero på att jag inte orkat bry mig längre efter alla dessa en miljon tatueringar över hela kroppen sen innan?). Sen har han rakat sig mer än vanligt också.. Inte för att skoja om något allvarligt, men sorry brorsan, det ser ut som du har cancer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA :D

2008-12-27 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0