Applåder tack

Har gjort klart min SO inlämningsuppgift på sammanlagt en och en halv timme, cred till mig! Eller ja nästan klart iallafall, nu är det bara en liten del utav det kvar men det är gjort på några dryga 20min imorgon så det är lugnt.
Vaknade rätt tidigt idag så jag följde med mamma till haninge centrum en snabbis, handlade lite små saker sen åkte vi och lämnade isabella.
Fick en chock på vägen hem, låg och sov i bilen sen vaknar jag av att min syster skriker att det snöar. Tack och lov försvann det lika fort som det kom. Jag vill inte ha vinter...


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den andra låten!

2008-11-16 @ 23:16:47
Postat av: Emelie

hur gör du så att filmerna du laddar upp blir små :)? Älskar din blogg!

2008-11-17 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0