:D

Åh är sjukt glad.. Först i skolan hade jag i stort sett VG på kemi provet, när jag kommer hem har jag fått mina pengar, mitt rum är städat överallt så nu kan jag andas normalt här inne igen, min mens är över, sängen är renbäddad, har fått en ny mobil, mina skavsår är så gott som borta, imorgon är det fredag.... kan det ens bli bättre :D?
Förut idag ringde Amina och berättade lite bad news från kinesen men har typ fixat det nu ändå tror jag.. Ska skriva ut en grej på datorn nu och sen ta ett varmt bad.. yeeeeeey!

Gamla tidningar som måste kastas....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var bor du någonstans?

2008-11-20 @ 23:07:58
Postat av: Moa

Det behöver inte du veta lillevän...

2008-11-21 @ 14:18:46
Postat av: Nathalie

Anonym: HAha vh :)

Moa: hahahaha cp

2008-11-21 @ 16:37:48
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Moa

jag är inte cp : oooo FRÄCKIS!

2008-11-22 @ 00:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0