?

Tiden går så fort och jag hinner inte med...
Haha jag minns fan inte ens saker ifrån när jag var 12 liksom. Jo, men alltså, bara sånna grejer man har bilder på, och som man verkligen vill minnas. Annars inte. Jag blir helt seriöst RÄDD :S Snart kommer jag vara typ 40 bast och vara en tråkig jävla mamma som jobbar på dagarna, kommer hem, äter middag med min familj, hjälper mina barn med sina läxor lite grann, sätter mig framför TVn, sen går jag och lägger mig. Nästa dag så måste jag gå upp typ klockan halv 6 för att sen åka till jobbet typ 7. Sen likadant varenda fucking dag.. Nej, alltså det får verkligen aldrig hända :D Skulle spåra ur totalt. Menar bara att tiden går fort. För fort. Jag vill vara ung länge, dels för att det är så jävla mycket jag ska göra, så måste ha tid haha. Sen dels för att jag har så många fina, helt underbara(haha) vänner som jag är så rädd för att vi så småningom kommer att splittras. Kanske inte från första början, men sen med fuckingtiden kommer det hända iallafall..




Bild 1: Filip fiskar och Sacki står och är nyfiken som vanligt :D (+ typ halva Thomas huvud)
Bild 2: Bara lite vatten sådär..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0