Gårdagen

Är så jävla trött så det finns inte men men det är det värt haha :D Igår när jag kom hem så var det kompisar till vår familj och lite släktingar här. Haha utklädda var dom också. Fick väääärldens godaste ananaspaj som någon hade gjort. Sen så gick jag upp och spelade lite guitar hero med mina kusiner, tog vi fram chips och dipp och kollade på lite skräckfilmer. Eller jag vet inte om jag har lust att kalla The Grudge skräckfilm.....Den är så jävla tråkig, faktist. Jaja runt 3 drog alla hem. Jag gick och la mig runt 5 och vaknade för någon halvtimma sen :S Haha. Nu ska jag käka frukost och slå mig ner i soffan.





 

HAHAHA näst sista bilden var jag bara tvungen att lägga in..
Btw jag försökte se ond ut på bilden men lyckades inte särskilt bra,
så det förklarar bubblan....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du extensions?

2008-11-02 @ 17:09:35
Postat av: Nathalie

Nä :)

2008-11-02 @ 18:15:28
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0