Ingen ork kvar

Åh herregud, idag var vi på på Tyresta by några timmar och kollade på massa grejer om norden, drygt som fan var det iallafall. Sen tillbaka till skolan, käkade äckelfisk och sen skulle vi ha idrott. Och FYFAN vad Lina gillar att plåga oss :) Vi hade idrott i mattrummet, så vi hade bara massa sjuka övningar. Stå på huvudet, kullebyttor och gå ner i brygga osv osv.. Sen avslutade hon (självklart) med 90grader. DOG. Haha, nej men sen iallafall efter skolan gick jag först hem till min syster och sen ut med hunden. Mamma körde mig och Mickan till stallet och på ridningen dog jag ännu mer. Känner mig halvt handikappad just nu, ryggen är helt fucked up efter idrotten och håller typ på att få nackspärr också haha. Sen är benen helt döda efter ridningen. Har verkligen ingen ork kvar i kroppen... Ska kolla på Tila Tequila och tänka på Assiya hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0