Karma..?

Det finns en tjej som ständigt ljuger om allt mellan himmel och jord. Om saker som är livsviktiga och om saker som betyder enormt mycket för vissa. Nu snackar jag inte bara vita lögner här och där utan helt sjuka saker.. Hon hittar på saker som en frisk människa aldrig nånsin skulle kunna hitta på. Förstår inte ens vart ifrån man får idén att ljuga om så viktiga saker. Och för något år sen gillade jag en kille som enkelt sagt bara lekte med mig och jag dög bara när det passade honom. Han gav mig falska förhoppningar och kom med dumma bortförklaringar till allting. Men jag var fortfarande lika kär, vad han än gjorde..Nu till själva grejen, min syster säger att det finns något som heter karma, att när den här killen verkligen blir kär i någon på riktigt så kommer hon skita i honom och det kommer förstöra hela hans värd.


Men jag vet inte riktigt om jag tror på karma..


För den här tjejen jag känner..Hon har vänt livet upp och ner för så många, men för henne verkar livet gå så fruktansvärt bra. Allt verkar gå så bra trots allt hon gjort mot andra och så vidare. Allt hon gör bara flyter på liksom..Men jag vet inte riktigt om jag borde vara förvånad? För det verkar som om alla elaka och fittiga personer kommer längst här i livet trots allt. De som förstör livet för andra lyckas ändå på något sätt klara sig så jävla bra. Varför är det så?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på karma, dt kommer gå dåligt för alla elaka personer så småningom, längre fram i tiden kommer dom få tillbaka på allt dom gör!

2008-11-29 @ 10:12:58
Postat av: Anonym

Asbolut tror jag på karma, what goes around comes around du vet ;)

2008-11-29 @ 17:09:55
Postat av: Emma

verkar som att det lönar sig att vara dum...

2008-11-30 @ 16:22:06
Postat av: Nathalie

Anonym: Jo.. Får väl hoppas det ;)

Emma: Det känns som det ibland ah :)

2008-11-30 @ 16:33:30
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0