Sova dax

Borde egentligen gå och lägga mig men aaaaaaaaaaaaaah...

Igår var jag ju hos min kusin iallafall, hela huset var fullt med folk som vanligt när dom har fest men ah lite trevligt iallafall haha.Kom hem igen runt 3 (?) Däckade direkt när jag kom hem och det var så jävla skönt att få sova haha.

Imorse, eller runt 12-1 så ringer Mickan och säger att jag ska klä på mig för att dom ska bjuda mig på lunch. Så jag bytte om på ca 4minuter (snabbast nånsin verkligen) så hämtade dom mig sen åkte vi och käkade. HAHA och Mikaelas mamma har krympt hennes tröja i tvätten alltså haha har aldrig sett något fulare helt seriöst, den såg helt sjuk ut!
Sen senare var vi hemma oss mig, så kom Assiya så rökte vi vattenpipa men det gick inte så jävla bra för kolen va helt fucktup. Vi sket i den och drog och köpte mat på laguna... Gick hem till mig och körde lite ''Jag har aldrig....'' åh herregud haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0