Måndag

Första skoldagen efter lovet idag dåra...Orkar inte men vem fan gör det egentligen? Hur som helst, efter skolan drog jag och mickan hem till min syrra, fast ingen var hemma så vi gick in och softade lite. Sen ringde jag min syrras kille och bad honom köpa mjölk på hemvägen så vi kunde dricka cappuccino haha :D Så gjorde han det... Sen satt vi i köket med honom ett tag och pratade om våra problem haha. Mickan och han spelade lite wii fit, tyckte det var lite boring så jag satt och glodde på i soffan som en riktig lök. Ah sen så skrämde vi in katten i kattvinden, sen ah gjorde vi lite privata stuff HAHAHA. Nu måste jag duscha fort som fan för sen börjar prisonbreak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0