Massage

Har precis tagit en dusch på ca 50 minuter och det var så sjukt skönt :D
Lyssnar på NeYo - Because Of You, flashbacks säger jag bara haha. Tänkte ta och ladda ner Saw V som jag och tjejerna hade tänkt att kolla på någon dag...Om det inte blir på bio, det är inte riktigt bestämt än men iallafall..

Haha som jag sa igår var hela kroppen död och idag har jag världens jävla träningsvärk istället! Nästan på gränsen till nackspärr också, kan nästan inte vrida huvudet åt vänster. Men Thomas och Assiya var så snälla så dom masserade mig, eller Assiya gjorde väl i ca 2 minuter sen ville hon inte mer och kallade mig massa saker, HAHA så typiskt henne.

Fredag imorgon och jag är taggad som fan haha :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är =)

2008-11-06 @ 22:43:54
Postat av: milissa

fin header :)

2008-11-06 @ 22:56:23
URL: http://loveandrespect.devote.se
Postat av: Nathalie

Tack :D puss

2008-11-07 @ 18:25:58
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0