Min mammas dag idag!

Dagen har varit lugn, är fortfarande sjuk men var i skolan iallafall. Min ångestattack ifrån igår har lagt sig och nu har jag börjat plugga på spanska provet som jag ska ha imorgonbitti. Haha alltså fuck vad jag blivit sööööönderbombad av snöbollar. När jag kom hem träffade jag mina kusiner och dom dödade mig också med den här jävla snön! Blev totalt söndermulad och nertryckt. Nä men jag lite hat-älskar snö...Snön hör till julen och jag älskar julen. Påtal om jul så är det ju mindre än en månad kvar. Är så glad !:D Mamma var och låste upp min nya mobil förut idag så nu funkar den som den ska också. Hon fyller år idag också, älskar henne sååå mycket och hoppas hon har haft världens bästa dag.

Nu ska jag fortsätta med min krönika som ska lämnas in imorgon och sen umgås lite med min mamma innan hon ska sova och jag plugga..BTW hittade en hundring i snön idag..


Fick egentligen inte lägga ut den här bilden för den ser lite crazy ut men nu gör jag det ändå och gjort är gjort..:D Haha I LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄLSA GRATTTIIIS FRÅN MEEJ ;D

2008-11-26 @ 22:12:40
Postat av: Anonym

och mig =)=)

2008-11-26 @ 22:27:13
Postat av: S

Nathalie din mor är så gullig jag älskar henen hahaha (k)(k)

2008-11-27 @ 09:33:06
Postat av: Anonym

VAA...har du?!?!..varför har du sagt nåt till mig jävla biskupshora.-.

2008-11-27 @ 13:31:55
Postat av: Nathalie

Anonyma; Haha ah för jag vet ju vilka ni är...

S; Vissssst är hon :D

Assiya; Fööörlåt glömde! elr vadå? <33

2008-11-27 @ 15:00:22
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0