Mysig torsdag

Okej.. Gick till skolan imorse, hade två lektioner sen slutade vi. Vi drog till matsalen och käkade SKIT mycket, kebabgryta och klyftpotatis sen ris och fiskpinnar, gamar som vanligt... Iallafall, sen gick vi och tiggde pengar men inte en enda jävel hade. Sen gick vi och köpte lite grejer, sen drog alla hem till mig (Jag, Assiya, Thomas, Ebru, Solin, Lilla Vincent, och hans kompis) HAHA ah vi hänger med 96or :) Ebru lekte frisör och klippte solins hår...Nej men det blev väl bra..Sen rökte vi lite vattenpipa och sådär, vi spetsa den och grejer hah, sen skulle vi plugga med det blev typ inget.

Alla drog hem förutom thomas (trodde jag) så vi ligger och snackar lite sen när jag vänder mig om sitter Assiya som ett mongo på andra soffan bakom oss, jag doooog. Vet ni hur rädd jag blev seriöst... Haha sjuk hon är. Men ah sen gick vi upp till soffan där uppe och chillade lite bara..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0