Nya vantar

ÅÅÅÅH fredag idag då ;D Ah idag kommer jag ju inte hinna ett skit, tydligen var det inte okej att lämna in hkn på måndag nästa vecka så hon sa att jag kan maila henne allt jag skrivit och skicka det till henne innan 12.. Jag ba maybe, maybe not, maybe fuck yourself.. Nä så sa jag inte men jag tänkte så.

Efter skolan kom jag hem.. Värmde en pannkaka ifrån igår och pratade med thomas lite. Sen så kom mamma hem och hon hade köpt nya vantar till mig. Var förbi skivaffären och köpte en skiva till min låtsas pappa som fyller år idag! Han kommer hem snart så då ska jag(med min underbara sångröst) sjunga för honom...Haha.

Min brors tjej ringde nu så nu ska jag prata lite med henne, och sen ska jag hoppa in i duschen. Puss


Kommentarer
Postat av: hoho

fint halsbadn :)

2008-11-28 @ 17:02:47
Postat av: Anonym

halsband*

2008-11-28 @ 17:03:09
Postat av: hoho

dina tuttar

2008-12-01 @ 17:40:26
Postat av: JULIA

rolig bild haha. Såg skum ut, men sådana halsband är ju så fina!!

Söt blogg annars :D:D

2008-12-01 @ 17:46:28
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0