Och så var det måndag igen..

Är lite stressad just nu, har lite mycket att göra men det går framåt, har precis gjort klar spanskan..Det blev värsta bråket på lektionen idag med Olga, OOUF vad jobbig hon är. Fick iallafall hem värsta överdrivna läxan tills imorgon och så sa hon att om jag gör den så tar hon tillbaka IGet som hon langa mig idag. Så jaja.. Sen har jag smugglat hem en svenska uppsats som man egentligen inte får men var tvungen, är långt ifrån klar.. Men det blir så för jag kommer alltid på så mycket att skriva, speciellt när det gäller svenska. Har alltid varit bra i svenska, ända sen jag gick i typ 3an har dom berömt mig för det.

Var förbi min storebror förut idag och hämtade en jacka också.. Åh deras bebis börjar bli så stor nu.
Hahahaha Khosro våran musiklärare är så jävla skön, han låter oss röka vattenpipa nere i hans musiksal så vi ska dra dit imorgon på lunchen haha.


My little princess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0