Onsdag

Blev klar med SO grejen strax innan 2 inatt.. Men det var lugnt ändå. Lugn dag idag.. Efter skolan hjälpte jag assiya med Norge skiten och sen nu måste jag hjälpa Thomas med Island. HAHA assiya började skrika på oss och bara ''kom hit kom hit foooort!'' så vi sprang ut till vardagsrummet och så snöade det som fan. Fick panik jag vill inte ha snö.. Borde egentligen ta och städa mitt rum för det ser ut som jag vet inte vad här inne....

Har ett jävla blåmärke på benet tack vare att thomas sula en stenhård snöboll när vi skulle dra till tåget. Var ute med Natta förut och haha fick veta lite saker som jag inte kunnat tänka mig innan men ah ;) Sen gick vi bara runt och snackade lite, samtidigt som jag frös skiten ur mig.

Nu ska jag göra en toblerone cappuccino och äta nybakat bröd..


Kommentarer
Postat av: Moa

nybakat bröd <3

2008-11-20 @ 16:10:50
Postat av: -

fett fiina

2008-11-20 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0