Pancakes!

Förut idag var jag på Ikea med min mamma och min syster. H a t a r  ikea verkligen! Fattar inte hur folk kan älska att gå runt där i timmar :S Ok det är väl nice typ när man ska köpa möbler och grejer till ett helt rum men annars nä..
Hur som helst, kom hem efter det och lagade pannkakor. Dock var jag ensam om att tycka att dom blev perfekta haha. Dom vart goda och jag tycker iallafall att dom blev very fina!

Blev så grymt sugen på chokladbollar så jag gick ner och gjorde mig några för ett tag sen haha.. Fast dom står i kylen för tillfället hehe. Första kvällen utan plugg på LÄNGE, så jävla skönt. Sitter här och dricker toblerone cappuccino som varje kväll.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0