Pepparkakor

Min systers kille ringde och väckte mig klockan 10 och redan 11 var jag hemma hos dom. Så kom min storebror och lämnade Anton där. Min plutt har haft vattkoppor så han är alldeles prickig överallt haha.. Han ville så gärna baka pepparkakor så då gjorde vi det. Eller det var väl typ bara jag för han käka degen istället...

Min syster bor nästan precis vid tågspåret, och Anton dör för tåg så vi tog en promenad och det kom ett tåg när vi stod ca 10m ifrån och det gjorde hela hans dag. Tror han pratat oavbrutet om det sen vi kom hem igen.. Kom hem hit för inte så länge sen, ska ta en dusch och sen byta kläder. Vi ska åka och käka nånstans..








Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla bajs som inte skriver..

2008-11-30 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0