Say yeaah!

Hello there bitches!
Har varit så trött hela dagen, hehe undra vad der beror på..
Nä men ah. Var en skön dag i skolan..Lugn och sådär. Juste, innan lovet fick vi hem något jävla brev, sen på bild har Hans skrivit att jag har IG. Seriöst han är fett falsk haha. Så det blev lite diskussioner, blev fett ledsen på han på riktigt så han lovade mig ett vg, men jag hatar honom ändå HAHA. Blev seriöst rädd för han idag, han började skrika som jag vet inte vad...Så nu tycker han synd om mig också haha. Nu måste jag faktist vara pluggis for a while, har 2 matteläxor att göra klart. Efter det väntar en (stor)inlämningsuppgift i SO som inte ens är påbörjad och ska vara klar om ca två veckor.
Annars sitter jag och lyssnar på Say yeah som förövrigt är skit skön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0