Slask

Hatar verkligen när vädret är såhär.. Blir så jävla blöt (!!) Dagen då..Försov mig imorse men jag hann till skolan iallafall. Hade spanska prov sen matte istället för NO för vår lärare var borta. På matten fick vi ett oförbrett prov, alla fick ig förutom 2 :) Så hela klassen ska ha omprov kl 15.30 på måndag, asså haha STÖRT!  Iallafall sen gick jag och killarna till centrum och käka på grillen. Blev så mätt, seriöst trodde jag skulle dö. Sen iallafall kollade vi på kalle och chokladfabriken haha, fattade ingenting för jag somnade när vi kollade på den igår. Sen satte vi oss vid datorn..Sen drog Assiya hem så jag och Ebru gick till svenskan. Vi var typ 10st där inne så det var skönt, långa lektionen blev kort och vi fick sluta tidigare sen också.

IMORGON är det fredag, ännu en vecka som gått otroligt snabbt. Men jag är inte lättad, snarare stressad.. Fast jag har försig löst mina problem nu, om jag gör klart hkarbetet nu i helgen och lämnar in det nästa fredag istället så hinner jag göra matten också. Utan att behöva dö av stress..


Kommentarer
Postat av: andrea

fin blogg! :)

2008-11-27 @ 18:07:36
URL: http://andreaeriksson.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack, puss :D

2008-11-27 @ 19:48:20
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0