Stressad

Ja, jag är skitstressad just nu! Somnade och vaknade alldeles för sent. Igår kollade vi på en film, helt cp var den. Blev fan helt knäpp av den haha. Min mobil stod på alarm kl 09.30 och visst ringde den som den skulle.. Var bara jag som råååkade (betoning på å) stänga av den hahahah pallar inte. Ikväll är det halloweenfest...Yeeey!


Kan ni gissa vad jag ska vara.....? Haha.

Just nu:
Ladda kamera+mobil
→ Lägga fram kläder
→ Städa kaninburen (wtf?)
→ Städa här hemma
→ Duscha
→ Sätta på mig det jag ska ha ikväll
→ Torka och platta håret.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bäst du skyndar dig ;)

Ha en fortsatt bra dag!

2008-11-01 @ 14:53:22
Postat av: Amina Den Bästa

RONALDO HAAAA????

SNUTTIS VA?????

2008-11-09 @ 03:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0