VP

Okej...Khosro dissade oss som fan idag, jag och Assiya var fett glada, vi sprang ner till hans sal sen när vi kommer in så har han lektion, sen vi bara: men vi skulle ju få röka vattenpipa här? Han ba nee neee (med sin Khosro sega röst) Sen kidnappade han oss och tvingade oss att se på när han hade lektion med några 7or typ.. Haha sen drog vi iallafall och var deppade resten utav dagen haha....

Efter skolan gick jag Assiya och Thomas hem till mig, vi skulle egentligen plugga men vi satt vid tvn och löka istället som vanligt.. Haha Assiya bombade min garderob och hade modevisning för mig och thomas, SKADAD. Måste skynda mig nu, måste gå på toa (haha), duscha OCH skriva klart svenska uppsatsen på en halvtimma för sen börjar Ugly Betty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0