Zombie

Nu börjar mina dåliga sov vanor att komma ikapp mitt liv haha.. Var som en vandrade zombie idag seriöst haha. Har galet mycket som måste bli klart innan nästa vecka, först matte, sen en engelska läxa, spanska, sen kemi prov på fredag, sen en SO inlämningsuppgift och sen HK läxa..

Skolan idag var lugn.. Skönast är våran sista lektion, teknik med Jocke, vi pumpar the vocie och limmar med limpistoler liksom haha. Assiya och jag slösade på typ 10 limstick bara för att det är kul.. cp liv.
Imorgon slutar vi 10, GALET skönt!



cuz I can't get you outta my mind...

Kommentarer
Postat av: Anonym

miin seexiga hand hahaha...SHIT asså jag älskar lim och nagellack och acceton..och bensin och allt som luktar starkt! eller såhär mmmmm..knark..mmm

2008-11-12 @ 21:32:09
URL: http://icya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0