Äntligen över

Alltså HAHA inatt somnade jag inte förns 03 nångång, fucking sömnproblem kallas det! Nu är iallafall alla jävla prov över heheh. Ah men jag kom hem för ett tag sen, tvingade ebru och natta att gå min väg hem haha mutade dom och grejer :D
Träffa min bror i centrum också och HAHA jag hade helt glömt att han fyller år på söndag eller var det nu är. Fick lite dåligt samvete när han bara ''men hurru vi ses på söndag då'' sen jag svarar fast jag vet inte på VAD jag svarar men jag bara ''ah'' Sen kom jag ihåg att mamma sa det förra veckan nån gång men ah, snäll syster jag är :) Nu ska jag sätta mig vid TVn och kolla på en film..
och haha ASSIYA jag älskar dig retard :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0