Chill

Igår så var det massa folk här, slutade med att alla drog till krogen och jag blev ensam kvar HAHAHA. Åh inatt så drömde jag värsta grejen, ville inte vakna imorse och tvingade mig själv att fortsätta drömma men nu minns jag inte ens var det var så det var nog inte så speciellt trots allt haha.. Kom hem för ett tag sen, var med mamma i stan, och bytte lite grejer som hon inte skulle ha. Köpte en navelpiercing också :) Kan inte sluta tänka på hur mobbad min låtsas pappa är som är där nere och seriöst PUMPAR Pussycat Dolls - when I grow up medans dom lagar mat. Förstår mig inte på den människan ibland haha. Kanske ska gå på bio ikväll m några, men vet inte om jag har lust :) Det är jag som bestämmer så HAHA om jag inte går går inte dom andra heller. Ska dra mig nu, det börjar lukta käk satt;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0