:)

Har precis duschat och sådär.. Somnade 0130 inatt och seriöst nu börjar jag bli trött på riktigt, hahaa :S Det är någon ny jävla regel i våran skola om att mobilerna MÅSTE vara inlåsta i skåpet annars händer massa saker, föräldrar blir inkopplade osv.. Skit mobbat? Ah annars har det inte hänt något speciellt.. Ska kolla på TV nu sen göra matteläxa och sen en svenska uppsats som nästan är klar ska bara ren skriva den lite och sådär.  
Jag har fått fler äckliga prickar på hela kroppen, eller ah bara lite på armarna och ena handen :S Mickan har typ också sånna har jag för mig men jag blir galen.. Men har tagit såndär skrubbhandske när jag duschade så nu är det lite bättre iallafall. HAha mickan idag, seriöööööööst. Orkar inte med oss ibland menmen...


blonda tider haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

aids

2008-10-22 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0