Fredag

...och är så lycklig över det! :D
Veckorna går sjukt fort nu för tiden faktist. Ska tagga till min syster strax, ska bara byta om lite och sådär. Fryser som fan, mitt fönster har varit öppet i typ månader nu och nu börjar det bli en aning kallare hehe. Åh fick damp på Mats idag på kemin, jag fattar INGENTING och han är tråkig, orkar inte ens lyssna på människan. Haha han flippa sönder på ebru och solin sen också. Hade hkprov idag också och efter det gjorde vi typ äpplen i ugnen m. glass. Sen iallafall kissade jag på skolans äckliga toaletter, hatar dom seriöst, men ah var så kissnödig kunde inte hålla mig var verkligen tvungen haha. Sen så gick vi till centrum, thomas försvann nånstans så jag och ebru sprang in på konsum och köpte plopp åt henne hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0